27.1.15

Cara simpan barang yang lebih kreatif dan efektif


Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tengok promosi terbaru di SiniSini dan Sini


Aku zaman bujang dulu suka simpan barang macamni. Sampai ada kawan kata aku pelik. Padahal efektif kot cara ni. Kemas pun kemas. Aku pulak dulu budak-budak, malas nak angkut botol bagai duduk rumah sewa. Kalau macamni boleh buang je kalau dah habis kan.

Tengok sekarang, orang lain pun buat tau. Heheh maknanya takdelah pelik sangat aku ni. Kau orang pernah try tak?


Kalau tak pernah, jomlah try. Kalau dah pernah, buat-buat tak nampak je eh entri ni. Heehee.


2 comments:

  1. xpernah.hahaha..saya jenis xsuka buat benda2 leceh.. suka masukan terus dalam bekas je
    sya tgk cara atas ni,mcm cara org tanam cendawan.. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha bab tanam cendawan tu betul.

      Delete