3.2.15

Kucing Malas minum sambil baring

Assalamualaikum..

Meh terjah SINI dulu!



Eee geram betul la tengok kucing sekor ni, malas gila. Minum pun sambil berbaring sakan. Kalau kucing aku ni, nak je aku tampo dua tiga kali. Kalau bangun pun bukanlah tinggi mana nak tunduk minum air. Haha dasar malas.


Heheh sabar jelah tengok perangai kucing ni. Memang geram sangat tau. 



4 comments:

  1. Singgah sini . Jom join GA ni . Banyak hadiah menarik dan yang pasti peluang untuk menang cerah .


    http://muhammadshahril97.blogspot.com/2015/01/first-giveaway-2015.html

    ReplyDelete
  2. hehehe memang dasar pemalas giler tuh.. macam anak yang sulung pun ala2 malas gitu.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..mesti geram kan kalau anak camtu..

      Delete
  3. dasar pemalas kau kocing.. hahaha.. nasib kucing boleh la jga air tu melekat kat blu2 ..

    ReplyDelete